2.12.09

εφιάλτης στην ζωή μας

Την τηλεοπτική εκπομπή "εφιάλτης στην κουζίνα", λίγο πολύ όλοι την ξέρουμε. Και μαζί με την εκπομπή μάθαμε πως στην Ελλάδα υπάρχει ένας πολυβραβευμένος Σεφ, που λέγεται Έκτορας Μποτρίνι. Για όσους από εσάς έχουν λίγες γνώσεις περί τηλεοπτικών εκπομπών, γνωρίζετε ότι και αυτή η εκπομπή είναι copy paste ξένης παραγωγής.
Θα περίμενε κανείς πως μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας στην αντιγραφή, η ελληνική τηλεόραση θα μπορούσε να κάνει κάτι λιγότερο αναμενόμενο και περισσότερο στα δικά μας μέτρα και σταθμά. Ευσεβείς πόθοι!!
Αποτέλεσμα; μια ωριαία εκπομπή, τέσσερις μέρες, ένα εστιατόριο, ένα σενάριο και οι ηθοποιοί. Πιο στημένο δεν γίνεται.

Στα σχόλια περί στημένων εκπομπών, ο Έκτορας Μποτρίνι μου απάντησε μέσω της συνέντευξής του στο "big fish": «Δεν καταλαβαίνω πώς καταλήγουν σε συμπεράσματα. Μου έχουν εξηγήσει άνθρωποι του χώρου ότι συγκεκριμένες εκπομπές κάνουν τηλεθέαση δημιουργώντας ιστορίες. Όμως, όταν φωνάζω και τσακώνομαι, είναι στημένη η εκπομπή και όταν δεν υπάρχει πολλή ένταση, είμαι γιάπης και κακέκτυπο του Γκόρντον Ράμσεϊ; Δεν τους πιάνεις πουθενά. Και φυσικά, ποτέ δεν έχω πει, ότι είμαι ο Ράμσεϊ. Ούτε το ύψος του διαθέτω ούτε τους κοιλιακούς του. Τυχαία βρέθηκα στην τηλεόραση και δεν είμαι παρουσιαστής, ούτε ηθοποιός. Σεφ είμαι».
Και για τις αντιδράσεις που συνήθως έχουν οι άνθρωποι που τον καλούν να τους βοηθήσει, ο πολυβραβευμένος Σεφ μου είπε: «Το ότι με καλούν για βοήθεια δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμοι να ακούσουν και την αλήθεια. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε μεγαλύτερη ένταση, που κόπηκε στο μοντάζ».
Τι καλοί οι κύριοι της τηλεόρασης που μας γλυτώνουν από περιττές εντάσεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια: