6.12.09

ευτυχία?? ποια ευτυχία??



La alegria
Yasmin Levy

Η ευτυχία
Πίνω και πίνω και πίνω για να σε ξεχάσω
Κοιμάμαι και κοιμάμαι και κοιμάμαι για να μη σκέφτομαι
τον καταραμένο κόσμο
ζω για να πληρώνω την αμαρτία του έρωτά σου
Πανάθεμά σε
Παράτα με

Σου λέω ότι δεν έχω ζωή και είναι δική σου ευθύνη
Οι νύχτες ίδιες με τις μέρες
μοναξιά
Ω Θεέ μου
βοήθησέ με να σκοτώσω αυτόν τον έρωτα
που έχω στην καρδιά μου
ευλογημένε Θεέ σώσε με

Μόνη περπατώντας στο δρόμο αυτού του κόσμου
δεν έχω πια δύναμη ν' αγωνιστώ
Νόμιζα ότι ο έρωτάς σου ήταν η γιατρειά του πόνου
αλλά ο πόνος μεγαλώνει όλο και πιο πολύ
Σ' αφήνω για πάντα ζωή μου μην ξεχνάς
ότι είμαι ο άνθρωπος που υπάρχει για σένα
και το τραγούδι της ζωής μου στο χαρίζω για πάντα
μέχρι την μέρα που θα πεθάνω
Μετ. Μαριάννα Τζανάκη (πηγή: http://ghteytria.blogspot.com/)

Πριν μερικά χρόνια η Yasmin Levy (http://www.yasminlevy.net/)  μίλησε και τραγούδησε στην έξοχη σειρά ντοκιμαντέρ του Λεωνίδα Αντωνόπουλου "Οι μουσικοί του κόσμου".

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

La alegria - Έχω μια ιδέα: Αντί να σκοτώσουμε τον έρωτα σου για να ησυχάσει η ψυχή σου, λέω να τον στείλουμε φαντάρο. Εννιά μήνες μόνο μακριά για να το ξανασκεφτείς πριν βάψεις τα χέρια σου με αίμα...Καλά συμπεθέρα, οι ορμόνες στην περίοδο χορεύουν κλακέτες!

Ανώνυμος είπε...

Μοναδικό!!! Να πώς ένα τραγούδι μπορεί να ξυπνήσει συναισθήματα πάθους και πόνου, εγκατάλειψης και έρωτα. Να πώς ένα τραγούδι μας θυμίζει να αγαπάμε δυνατά (όλα όσα έχουμε) μέσα στην πεζή πραγματικότητα....Γιάτί σήμερα είναι μαζί μας! Αύριο???

Ανώνυμος είπε...

γκαβλιάρικο το τραγουδακι, αλλά δεν είναι και gummy bear

badhairday είπε...

η αλήθεια είναι αυτή.
κάποια τραγούδια σου αρέσουν λόγω μουσικής, κάποια άλλα λόγω στίχου, κάποια επειδή τα συνδέεις με κάτι και κάποια έτσι απλά.
για μένα αυτό το τραγούδι άγγιξε την καρδιά μου και τα λίγα ισπανικά που ξέρω μ'έκαναν να ψάξω τον στίχο για να δω για ποια ευτυχία (alegria) μιλάει..
σίγουρα υπάρχει πάντα ο φόβος το αύριο να φέρει ένα τελείως διαφορετικό σήμερα, αλλά εγώ προσωπικά έχω γεράσει πολύ για να ξεπεράσω τέτοια σκηνικά

Ανώνυμος είπε...

Γι'αυτο άκου gummy bear και θα νιώσεις νεότερη. Μη κάνεις έτσι, στο κάτω-κάτω υπάρχουν και χειρότερα, σκέψου π.χ. αυτούς που ψήφησαν πασοκ...

Ανώνυμος είπε...

για κάποια πασοκτζού ζτυπάει η καμπάνα