12.2.10

Σας έλειψα καθόλου?

Απίστευτη εβδομάδα!! Υπό νορμάλ συνθήκες θα ήταν απλά γεμάτη θλίψη, εξαιτίας της αναχώρησης του Ν. Η εβδομάδα μου όμως ήταν απλά εξαντλητική και συγχρόνως συναρπαστική!
Στρες, υπερένταση, ευθύνες, μαστόρια, έξοδα. Η ανακαίνιση προχωράει και όλα δείχνουν ότι το τελικό αποτέλεσμα θα με ανταμείψει. Ευτυχώς οι καλοί μου φίλοι θα με πάνε εκδρομούλα αύριο και θα ξεκουραστώ. Εγώ για να τους ευχαριστήσω, θα τους ετοιμάσω τη μηλόπιτα που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα και όμοια της σε γεύση, δεν υπάρχει.
Καλό τριήμερο λοιπόν

αφιερωμένο ειδικά

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρειαστηκε να επιστρατευτουν τα μεγάλα μέσα για να σε πεισουμε ,πεισματάρα!!!
Καλά να περάσουμε!
Τα λέμε αυριο.
mara

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ που ετοίμασες μια "φρέσκια" μηλόπιτα, που είναι μόλις μιας εβδομάδας.

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ

Κλείσ'την ερμητικά μη χαλάσει...

Ανώνυμος είπε...

Και χαιρόμουν... τώρα που θα πάμε στο χωριό ό,τι φάμε θα είναι φρέσκο!!! Από το φούρνο στο τραπέζι.....

Σαλεύει.....

Ανώνυμος είπε...

Οοουπς!!! Ξέρουμε τις καλές σου προθέσεις, αλλά πρόσεχε τι γράφεις καλή μου.....

badhairday είπε...

μα τι φίλοι είστε εσείς!!

Poetryaslife είπε...

Άκυρο η εκδρομή. Συνέχισε ό,τι κάνεις...

Poetryaslife είπε...

Α!Και δεν μας έλειψες...

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάντως μου έλειψες και μου λείπεις συνεχώς!!!
Και θα έτρωγα ό,τι μπαγιάτικο μαγείρευες σε πίτα (μήλου, βοσκού, doesn't matter!!)

Καλή συνέχεια με την ανακαίνιση "άλλαξέ το", το χρώμα της ελιάς (πίσω μεριά φύλλου πάντα!)θα κάνει αίσθηση!

Σ.λ.

badhairday είπε...

το καταλαβαίνεις πόσο με κακομαθαίνεις??
Σ.Λ.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά εχεις ταλέντο στη μηλόπιτα...