29.7.11

Κάποιος να μου πει που πήγε ο Ιούλιος μου!!

Οι μέρες περνούν με αλύπητο ρυθμό και όλη μου η καθημερινότητα είναι καταγεγραμένη σε λίστες. 
Τα πάντα γίνονται τρομερά αργά και νιώθω ότι I CAN'T GET A BREAK!!
Το μόνο που με κρατάει συγκροτημένη είναι οι λίστες. 
Λίστες σε μικρά χαρτάκια, στο τετράδιο προετοιμασίας, στην ατζέντα που κουβαλάω στην τσάντα μου, στο ημερολόγιο μου.
Λίστες παντού και για όλα.
Γιατί η ικανοποίηση έρχεται όταν τραβάς την πρώτη γραμμή διαγράφοντας τις λέξεις και αυτή η δουλειά ανήκει όντως στο παρελθόν.

Να θυμηθώ να ξεχάσω ότι ο ιούλιος φεύγει

υ.γ.  Amy Winehouse μια από τις φωνές των 00's


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί η ικανοποίηση έρχεται όταν τραβάς την πρώτη γραμμή διαγράφοντας τις λέξεις και αυτή η δουλειά ανήκει όντως στο παρελθόν.

Ετσι ακριβως.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι λες οτι η Amy ειναι φωναρα και μονο;

badhairday είπε...

λυπάμαι που δεν ανταποκρίνομαι άμεσα στα σχόλια σας. θα πρέπει να δείξετε λίγη κατανόηση για τον ταξιδιώτη.. :))