23.11.11

The first snow of the year

Στο Μοντρεάλ το χιόνι ξεκινάει αρχές Νοέμβρη και τελειώνει, αν είσαι τυχερός, τον Μάρτιο. Φέτος ο Νοέμβριος ήταν σχετικά ζεστός μήνας με υπέροχες ηλιόλουστες μέρες και θερμοκρασίες πάνω από 10 βαθμούς Κελσίου. 
Λίγο πολύ όλοι ξεκίνησαν να αναρωτιούνται που είναι το χιόνι και περισσότερο από όλους εμείς. Κάθε μέρα βλέπαμε την πρόγνωση του καιρού και εδώ και μια εβδομάδα κάθε βράδυ κοιμόμασταν με την υπόσχεση του χιονιού. Σήμερα το πρωί όταν άνοιξα την κουρτίνα αντίκρυσα αυτό το υπέροχο θέαμα.




























Η χαρά που ένιωσα είναι όμοια κάθε φορά που βλέπω χιόνι. 
Για μένα και για τους περισσότερους στην Ελλάδα το χιόνι είναι κάτι σπάνιο και συνδιάζεται στο μυαλό μας με παιχνίδι και κλειστά σχολεία. 







Βγήκαμε στο δρόμο με ανυπομονησία και κάθε βήμα στο μαλακό κατάλευκο χιόνι μου έδινε και μια στιγμή ικανοποίησης..


Εδώ είναι μαθημένοι σε αυτόν τον καιρό και η πόλη λειτουργούσε κανονικά. Οι άνθρωποι προσαρμόζονται ανάλογα και είναι εφοδιασμένοι κατάλληλα για να αντιμετωπίσουν το οτιδήποτε.
Τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο ακόμη και αν πρέπει να τα σύρουν!




























Χιονοπόλεμο δεν παίξαμε..
Όπως κάθε μέρα περπατήσαμε προς τη στάση του μετρό. Όταν κατέβηκα στη στάση μου το χιόνι είχε δυναμώσει. Μέχρι να φτάσω στη δουλειά είχα γίνει μούσκεμα αλλά απολάμβανα τον περίπατο και χαιρόμουν το χιόνι προσπαθώντας να συγκρατήσω στη μνήμη μου τον ήχο της πατημασιάς μου. 






























Σταμάτησε να χιονίζει νωρίς το απόγευμα και μέχρι να φύγω από τη δουλειά τα πεζοδρόμια είχαν καθαριστεί. Αύριο ανεβαίνει η θερμοκρασία και μάλλον το χιόνι θα αργήσει να ξαναφανεί. Αρχίζω να πιστεύω πως μόνο εμείς χαρήκαμε σήμερα με την έναρξη της εποχής του χιονιού. Ελπίζω να έχω την ίδια χαρά και μετά το τέλος του χειμώνα..


Καληνύχτα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν πειράζει μαράκι μου, έστω και για μια μέρα είναι τέεεεελεια!!!
είμαι σίγουρη οτι το χιόνι θα επιστρέψει σύντομα!

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφα!!!
You surely look like snow white these days!!!
Οι φωτογαρφίες τέλειες, κυρίως αυτή με το συρόμενο παιδάκι!!!
Σ.Λ.