11.11.09

γεγονός

η πρώτη ανάρτηση αυτού του ιστολογίου είναι γεγονός!! κι ενώ υπό άλλες συνθήκες αυτή η στιγμή θα συνοδευόταν από σχόλια φίλων με γεύση σαμπά-νι-ας, αντ' αυτού είμαι μόνη, νυστάζω και βλέπω για πολλοστή φορά sex and the city!
είναι μια μέρα όπως τις άλλες.
ή μήπως όχι??
και βέβαια ΌΧΙ!!
είναι μια μέρα μετά τα 30!!
και μια μέρα για να ξεκινήσουν όμορφα πράγματα
σε όλους εσάς (τους λίγους κ ξεχωριστούς) που η χθεσινή μέρα σήμαινε κάτι εξαιτίας μου, στέλνω όλη μου την αγάπη
(ιδιαίτερα στην οικογένεια Wallace και το Ναύπλιο),
καληνύχτα

3 σχόλια:

franchise me! είπε...

Γεια. Ευχαριστώ πολύ που με έχεις στο μπλογκ ρολ σου. Γνωριζόμαστε; Θα σε διαβάζω.

Δημἠτρης Κοπαράνης.

badhairday είπε...

@franchise me
σε γνωρίζω μόνο μέσα από τα "λόγια" σου (on line και εκτός).
είμαι η Μαρία και χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία

Sofianos είπε...

Γεια σου Μαρία. Είμαι ο Σοφιανός και σε γνωρίζω μόνο προσωπικά!Τώρα θα σε γνωρίσω και διαδικτυακά...Να δω τι κουμάσι είσαι! (Thanx for last night's internet connection regarding tip!It worked!).