18.2.10

Εν το μέσω της .. ανακαίνισης!

Η καθημερινότητά μου τις τελευταίες 10 μέρες περιστρέφεται γύρω από την ανακαίνιση του χώρου μου. Η μέρα μου ξεκινάει νωρίς το πρωί και μέσα της νιώθω πως μπορώ να χωρέσω μήνες ολόκληρους. Η υπερβολή της κούρασης!
Το καλύτερο στάδιο στην όλη διαδικασία είναι τα "ψώνια"!! Να γυρνάς τα μαγαζιά και να επιλέγεις από υλικά μέχρι έπιπλα και ηλ. συσκευές. Σκέφτομαι πως άνετα θα μπορούσα να γίνω επαγγελματίας shopper. Πλάκα θα είχε.
Anyway, αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως όπως όλα, έτσι και η ανακαίνιση απαιτεί και κάποιες θυσίες. Μια από αυτές είναι πως από αύριο θα είμαι χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ. Ελπίζω όχι για περισσότερο από μερικές μέρες. Απλά δεσμεύομαι πως η επόμενη ανάρτηση θα γραφτεί στο ολοκαίνουριο γραφείο μου!!!! 
Ανυπομονώωωω

1 σχόλιο:

Poetryaslife είπε...

Γκαντεμόσκυλο έπιασε η κατάρα σου..με παίρνουνε επίστρατο....σου εύχομαι κι 'γω τα "καλύτερα" λοίπον...