9.3.10

Επιτέλους..

..έχω ένα σπίτι που λατρεύω!! Η ανακαίνιση τελείωσε. Δεν έχουν απομείνει παρά λεπτομέρειες. Η ζωή μου έχει αρχίσει να επιστρέφει στους κανονικούς της ρυθμούς κι εγώ αισθάνομαι εξαντλημένη. Ένας μήνας μετά την πρώτη μέρα που μπήκαν τα μαστόρια και τα πράγματα που μου έλειψαν περισσότερο είναι το blogging και η μαγειρική. Περιμένω πώς και πώς τη καινούρια μου ηλ. κουζίνα (η οποία έχει καθυστερήσει εκνευριστικά πολύ) και προσπαθώ να αποφασίσω τι θα μαγειρέψω την πρώτη φορά. 
Αισθάνομαι αισιόδοξη και έτοιμη να σας κατακλύσω με ιδέες, λόγια, μουσικές, συνταγές και ταινίες. Ξεκινάμε?



υ.γ. πείτε μου καμιά ιδέα για συνταγή στα "εγκαίνια" της κουζίνας

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιά είναι η αγαπημένη σου γωνιά στο νέο σπίτι;

G.B.

badhairday είπε...

όλο το σπίτι είναι μια γωνιά!
αυτό δεν θέλεις να ακούσεις??

Poetryaslife είπε...

Επιτέλους, επιτέλους!