14.3.10

Εγκαίνια

Από τότε που έμεινα μόνη, σαν φοιτήτρια κι εγώ, εφοδιάστηκα πριν δέκα χρόνια με ένα ηλεκτρικό κουζινάκι. Κάποια χρόνια μετά και αφού η ενασχόληση μου με τη μαγειρική (φούρνου) ήταν ελάχιστη, αποφάσισα να αντικαταστήσω το φουρνάκι, με μία διπλή εστία τοποθετημένη πάνω στο πολυπόθητο τότε, πλυντήριο πιάτων κι ένα φούρνο μικροκυμάτων με γκριλ.  Βλέπετε η έλλειψη χώρου δε μου επέτρεπε να απολαμβάνω και κουζίνα και πλυντήριο.
Κι άλλα χρόνια μετά, η αγάπη μου για τη μαγειρική μ'έκανε πολύ ευρηματική στη βέλτιστη χρήση ενός ματιού και του γκριλ των μικροκυμάτων. Στην πορεία άρχισα να χρησιμοποιώ και το κουζινάκι του Ν, όμως όταν έκανα την πρώτη μου πίτα, κατάλαβα πως δεν υπάρχει επιστροφή. Έπρεπε να αποκτήσω ηλεκτρική κουζίνα!
Η κουζίνα ήρθε πριν 4 ημέρες και οι προετοιμασίες άρχισαν αμέσως. Γέμισα το ψυγείο και περίμενα την κατάλληλη στιγμή. Σήμερα λοιπόν αφιέρωσα το μεσημέρι μου σε μένα και την κουζίνα μου. Είχα βρει στο κρεωπολείο συκωτάκια πουλιών και το θεώρησα καλό οιωνό. Από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά σαν παιδί. Θυμάμαι η μητέρα μου αγόραζε κατεψυγμένα συκωτάκια, σε μια μπλε συσκευασία, και τα μαγείρευε με κρεμμύδια και κόκκινη σάλτσα στο μικρό κατσαρολάκι και μας το σέρβιρε με ρύζι. Αλλά και όταν έψηνε κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, το πιο νόστιμο μέρος του κοτόπουλου ήταν το ξεροψημένο συκώτι. Έτσι δημιούργησα ένα πιάτο βασισμένο σε γεύσεις παιδικές.
Σ'ένα πυρέξ έβαλα μια στρώση πατατούλες και μια συκωτάκια, αλάτι πιπέρι, έριξα και μια μπύρα και τα έβαλα στο φούρνο. Το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Τα συκωτάκια ξεροψήθηκαν και οι πατάτες καραμέλωσαν. Και όσο περίμενα το φαγητό να γίνει, ετοίμασα και την πολυδοκιμασμένη συνταγή της μηλόπιτας, για την οποία σας έχω γράψει πολλές φορές. Βγήκε το φαγητό, μπήκε η μηλόπιτα. Το σπίτι μοσχοβόλησε διπλά, κι εγώ ικανοποιήθηκα (υπέρ)διπλά.
Κουζινούλα μου καλά μας μαγειρέματα!!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

miam-miam-miam....
kali arxi!
mara.

Poetryaslife είπε...

Εσύ κι ο....φούρνος σου καλά να περάσετε!

Ανώνυμος είπε...

Αχ αχ λιχουδιές!!!
Ζηλεύω και πεινιάου!!
Μα κυρίως σ' αγαπάου!
Τυχερέ Ν., τι κορίτσι σου δίνουμε, Λωξάντρα κανονική!

Ψιτ...
σ.λλλλλλλλλλ

badhairday είπε...

Μάρα, Σοφιανέ :))))

σ.λ.
Περιμένω τις παραγγελίες σας.. Οι λιχουδιές μου, μπορούν να έρθουν στην πόρτα σας! αμέ!!

Ανώνυμος είπε...

καλός οιωνος τα συκωτάκια???
Ασχολίαστο!!!

Ανώνυμος είπε...

Φύλαξε ένα κομμάτι μηλόπιτα για την Τετάρτη.
Όλια

Ανώνυμος είπε...

...άντε εύχομαι και φούρνο αρτοποιείου.

ντρούλης

badhairday είπε...

όλια κανόνισε να περάσεις την τετάρτη θα σου ετοιμάσω και τσάι με γάλα που σ αρέσει.

ντρούλη πέμπτη βράδυ επιστρέφει ο ΣΕΦ!!

Ανώνυμος είπε...

εγώ θέλω αραβικές πίτες με κοτόπουλο, μαγιονέζα και καλαμπόκι την Πέμπτη το βράδυ στις εννια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
mara

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ για το τσάι και τη μηλόπιτα!!!! Ήταν τέλεια - μετανιωσα που δεν την έφαγα όλη!!!