10.5.10

έτσι για να ευθυμήσουμε!

Τις τελευταίες μέρες, βρίσκομαι μπροστά σε γεγονότα, εικόνες, λόγια που μόνο αδιάφορη δεν μπορούν να με αφήσουν. Και πάλι τίποτα δεν έχει ταρακουνήσει την καθημερινότητα μου. Το ραδιόφωνο παίζει δυνατά, τα εισερχόμενα email συνεχίζουν να με κρατούν σε επαφή με τον κόσμο (μου) και εγώ τολμώ να κάνω σχέδια για το καλοκαίρι, τον επόμενο χρόνο και το μέλλον.
Μόνιμη πηγή ευθυμίας η μουσική!
Και τί συμβαίνει όταν η μοίρα, σου στέλνει απλόχερα ένα "δωράκι"?
Ε, δεν έχεις παρά να το μοιραστείς και  με άλλους!



υ.γ.1 κάποιοι από εσάς θα το εκτιμήσετε πολύ. αφιερωμένο!!
υ.γ. 2 που τις βρήκε τις γωνίες, στα 30?

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δ Ε Ν Υ Π Α Ρ Χ Ε Ι!!!!!!!!!!
Μα είναι δυνατόν???
Και γιατί δεν έχει ακόμη περάσει από το greek idol αφού έχει όλο το πακέτοοο???
έρημε πατέρα, καλά να πάθεις που με έκοψες 2 φορές!

Υ.Γ. Ε Ε Ερχομαι!!!
Σ.Λ.

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς λόγια...

Ανώνυμος είπε...

Το ότι με έκανες να ξοδέψω 2 λεπτά από τη ζωή μου σε αυτό το τερατούργημα, θα μου το πληρώσεις!
Πόνεσαν τα αυτιά μου!!!
maryflower

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου!

Δε γνωρίζω πως έπεσα καν πάνω σε ένα σχόλιό σου, πως έπειτα βρέθηκα εδώ και πως γράφω τώρα. Πάντως εάν ακόμη έχεις την απορία θα ήθελα να σου πω, πως στη διαφήμιση του Total έπαιζε το Twist in my sobriety - Tanita Tikaram.

Επίσης η γνήσια εκτέλεση του "and i think of you" είναι το e penso a te- mina-> θεϊκό κομμάτι.

Υγεία!

Ανώνυμος είπε...

e penso a te-lucio battisti! Το έχει πει και η Μϊνα απλώς το γνήσιο είναι του Lucio. Sorry!

badhairday είπε...

@ανώνυμος 01:01π.μ.
ευχαριστώ πολύ για την "εξακρίβωση" στοιχείων. Με το που διάβασα τον τίτλο, θυμήθηκα άμεσα τη μουσική της διαφήμισης!

@ανώνυμος 01:13π.μ.
μπράβο για τις "ψαγμένες" μουσικές λεπτομέρειες! Τρελαίνομαι να μαθαίνω πράγματα!