3.5.10

citizen kane

Για να πω την αλήθεια είχα βαρεθεί να ακούω για αυτήν την ταινία. Από τότε που θυμάμαι να ασχολούμαι με τον κινηματογράφο, παντού μπροστά μου εμφανιζόταν ο πολίτης κέην. Και όπως είναι αναμενόμενο, όλα αυτά τα χρόνια απέφευγα οποιαδήποτε επαφή.
Γενικά έχω την τάση πολλά πράγματα που η πλειοψηφία αναγνωρίζει και αποδέχεται, να δυσκολεύομαι να τα εστερνιστώ. Μάλλον γιατί τις περισσότερες φορές αποδεικνύεται ότι έχω διαφορετικό γούστο. Για πολύ καιρό λοιπόν, άκουγα και διάβαζα σχόλια, με μεγάλη επιφυλακτικότητα. Παρ'ολα αυτά για να έχω ολοκληρωμένη άποψη έπρεπε να δω την ταινία.
Οι ιδανικές συνθήκες βρέθηκαν πριν λίγο καιρό και ευτυχώς όλες οι αμφιβολίες που είχα διαψεύτηκαν. Έχοντας στο μυαλό πως η ταινία είναι 69 χρονών, δεν γίνεται να μη νιώσεις τον ελάχιστο θαυμασμό. Το αφηγηματικό σενάριο, η σκηνοθεσία, οι πρωτοποριακές για την εποχή τους τεχνικές. Πολύ σημαντική ταινία που τόσο αβίαστα σε κερδίζει. Απορώ με τον εαυτό μου, που είχε αμφιβολίες.





Citizen Kane
1941
Orson Welles










10 στα 5 αστεράκια!!
Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...δεν έχω λόγια, παραιτούμαι.
Ντρούλης

Ανώνυμος είπε...

Να αρχίσεις να κάνεις προτάσεις για καλοκαιρινές αποδράσεις....Ήρθε το καλοκαίρι!!!!!!